קורס בטראלייף 3.0 של אלכס פרידמן – קורס שיווק שותפים

האם אתם מתעניינים בשיווק שותפים או ביזמות דיגיטלית ועשיית כסף מהאינטרנט? אז קורס בטראלייף מתאים לכם לדעתי כמו כפפה.

אחרי למעלה מ-20 שנה בשיווק שותפים אני יכול להגיד לכם מניסיוני שיש הרבה קורסים לשיווק שותפים (בארץ יש כ-10 קורסים לשיווק שותפים בעברית) אבל לא כולם מספקים את הסחורה.

זה לא סוד שיש הרבה מאד מאוכזבי קורסים לשיווק שותפים בארץ ולפעמים נוצר שם רע לתחום, אבל לדעתי לא כדאי לפספס הזדמנות ללמוד תחום כל כך מקיף ומעניין על סמך רשמים של אנשים שלא הצליחו בתחום או שבחרו בקורס לשיווק שותפים שפחות מתאים להם או כזה שלא סיפק את הסחורה.

אז מה מייחד את קורס בטראלייף משאר הקורסים לשיווק שותפים שקיימים בארץ?
קורס בטראלייף יצא בגירסתו הראשונה בשנת 2016 ומאז עברו אותו כבר עשרות אלפי תלמידים. הקורס שהתחיל כקורס שיווק שותפים חינמי שודרג בהמשך וגירסתו השניה כבר הייתה הרבה יותר מקיפה עם עשרות שעורים בתחומים רבים בשיווק שותפים. בטראלייף 3.0 שיצא כמעט 5 שנים אחרי הגירסה הראשונה הוא כבר מרכז מידע עצום לתחום של יזמות דיגיטלית ושיווק שותפים עם קורסים גם של מרצים אחרים.

הקורס המרכזי האוניברסלי של בטראלייף מכיל כאמור עשרות שעות של סרטוני וידאו מחולקים למודולים. אלכס מלמד מהבסיס של פרדיגמות חשיבה של משווק שותפים, דרך משפכים שיווקים, אוטומציה, מקורות תנועה ומעקב וניתוח המרות. המודול הכי רחב שבקורס בטראלייף הוא המודול שמלמד פרסום בפייסבוק. 12 שעות של תוכן מתחילים מיסודות הפרסום בפייסבוק, איך פותחים חשבונות פרסום ועד טכניקות ואסטרטגיות מתקדמות. יש הרבה מאד מקורות תנועה שמשווק שותפים יכול לבחור, אבל הפרסום בפייסבוק נהפך במהלך השנים למרכזי. אם אתם מתעניינים באוטומציה ומשפכים שיווקים, תוכלו למצוא הרבה מאד מידע ותוכלו ללמוד איך בונים עמודי נחיתה שממירים, איך כותבים תכנים וקופירייטינג ואיך מוסיפים מרכיבי הנעה לפעולה שילחצו על הנימים העדינים ביותר של הלקוחות הפוטנציאלים.

את קורס בטראלייף מלווה קבוצת פייסבוק שבה גם אלכס עונה על שאלות שצצות למשווקי השותפים, אבל גם תלמידים וותיקים עונים ועוזרים מהניסיון שלהם. אין ספק שקבוצת פייסבוק וקהילה סביב קורס היא חשובה והיא מייחדת את קורס בטראלייף מקורסים לשיווק שותפים אחרים בארץ.

אם אנחנו בוחנים קורס שיצא בשלוש גירסאות עם עשרות אלפי תלמידים אנחנו מקבלים את התשובה. במידה והקורס לא היה מוצלח הוא לא היה משתדרג והיה נסגר כמו הרבה מאד קורסים לשיווק שותפים שצצו ועלו בהבטחות מפוצצות ונסגרו באופן "מפתיע".

אבל מה שבאמת מייחד את בטראלייף זה המרצה, אלכס פרידמן, שמלמד את הקורס מתוך חזון של נתינה. הוא לא מנסה לעבוד עליכם או לצאת בהצהרות מפוצצות שמוכרות לייפסטייל והכנסה פאסיבית אלא הוא מדגיש שלימוד של התחום צריך להיות מקצועי כמו פתיחת עסק וכך צריך להתייחס אליו.

לסיכום, הכנתי לכם סרטון שמציג פרמטרים שכדאי לבחון לפני שבוחרים קורס לשיווק שותפים. כמו-כן, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר המקיף שכתבתי בנושא ויעזור לכם בבחירת קורס שיווק שותפים. שיהיה לכם המון בהצלחה בכל קורס לשיווק שותפים שתבחרו!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *