איך מצליחים להתקבל לרשתות שותפים למרות שאתם מתחילים?

כל מי שמתחיל בתחום שיווק שותפים בטח נתקל בסיטואציה המבאסת שרשתות שותפים לא מאשרות משווקים חדשים מתחילים. זה לא משנה אם זה קליקבנק או הצעת שותפים למוצר מסוים, עדיין אותה ההרגשה.

אבל, מה שחשוב לדעת זה שאסור להתייאש, כולם היו באותה הסיטואציה ואני יכול להגיד לכם שגם לי, עם ניסיון של מעל 20 שנה בשיווק שותפים, ישנם מוצרים שאני לא מצליח להתקבל כדי לשווקם ומקבל סירובים חוזרים ונשנים (בסופו של דבר למדתי פשוט להתעלם ולהמשיך הלאה… הפסד שלהם).

אז מה הסיבה שרשתות שותפים לא מקבלים שותפים מתחילים? קודם כל, הם מסתכלים על עלות – תועלת. הם יודעים שמשווקים מתחילים בדרך כלל עושים הרבה רעש, שואלים הרבה שאלות וצריכים הרבה יותר תמיכה ובסופו של דבר התועלת, כלומר אחוז המכירות שלהם הוא נמוך. כמו-כן, הרבה משווקי שותפים מתחילים מנסים לפעמים לעגל פינות מכיוון שהם עדיין לא בקיאים במאה אחוז מה מותר ומה אסור לעשות והם רוצים לראות תוצאות מהירות. דוגמא לכך, ניתן לראות שיווק ב-PPC למרות שלפעמים הרשתות רושמות בבירור שאסור.

אז מה עדיין אפשר לעשות? אתם צריכים להצניע את זה שאתם משווקים מתחילים ולהדגיש רק את היתרונות. לצורך העניין, במידה ואין לכם עדיין נכסים אינטרנטים, אני ממליץ על כתיבת בלוג ופתיחת ערוץ ביוטיוב. בצורה כזאת, תוך כמה שבועות תוכלו להציג לרשתות הללו שאתם לא ממש מתחילים. זה נכון שמדובר בעבודה, אבל תחשבו על זה שאתם יכולים לפתוח ערוץ יוטיוב בחינם ולצלם כ-10 סרטונים קצרים. זה גם יעזור לכם להתחיל להיות פעילים ולהשתפשף וגם יאפשר לכם להראות רצינות. אתם מוזמנים לצפות בסרטון הבא שהכנתי בשבילכם שנותן טיפים נוספים ומסביר איך אפשר להגדיל את הסיכויים להירשם לרשתות שותפים. כמו-כן, טיפ קצר, הרבה מרשתות השותפים לא אוהבות אתרי קופונים, לכן אל תנסו להירשם לרשתות כאשר זה האתר שאתם בניתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *