איך ניתן לעקוב אחרי מתחרים בשיווק שותפים?

אחת הדרכים הטובות ביותר על מנת להבין איזה מוצרים כדאי לשווק ומה הדרך שכדאי לשווק היא מעקב אחרי מתחרים. יש הרבה דרכים, לעקוב אחרי פעילות המתחרים. אני ממליץ כצעד ראשון להיכנס לגוגל ובינג ולבצע חיפוש רגיל באותה הנישה שלה אתם מעוניינים להתחיל לשווק. תבחנו מספר פרמטרים, החל מכמות התוצאות ועד כמות אתרי המשווקים בעמוד התוצאות הראשון כאשר אתם מחפשים מונח נפוץ באותה הנישה. זה מאד קל לזהות אתרי אפילייאט לפי הכותרת המכירתית. כמו-כן, תסתכלו על המודעות הממומנות באותם מונחים ותעשו רשימה של משווקים.

הצעד הבא הוא חקירה ביוטיוב. תעשו את אותה פעולה שעשיתם ברשתות החיפוש ותבדקו את הסרטונים השונים שאתם מקבלים בתוצאות. אחד הטיפים הטובים הוא לעשות סינון לפי תאריך העלאה וכך לראות את הסרטונים החדשים. כמו-כן, זה יאפשר לכם לראות את תדירות הפרסום. לצורך העניין כל יום מעלים סרטון חדש בנישה, או שפעם בחודשיים עולה סרטון חדש.

אחרי שיש לכם התרשמות כללית, אני ממליץ להיכנס ל- keyword planner  של גוגל ואותה מערכת שבבינג ותזהו גם את המונחים שאנשים משתמשים בחיפושים, גם את היקף החיפושים וגם את העלות הממוצעת עבור ההקלקה. כמובן שאפשר להסתכל גם בגוגל טרנדס על מנת לראות מגמה של חיפושים באותה נישה.

יש עוד הרבה מאד פרמטרים שכדאי לבדוק לפני שנכנסים לנישה או מוצר. אני מציע לעבוד מסודר יחד עם קובץ אקסל. לשונית אחת שמות המתחרים, לשונית אחת מילות חיפוש, לשונית נוספת מודעות פרסומיות וכו'.

אחת הדרכים הקלות ביותר לעקוב אחרי מתחרים היא על ידי מעקב אחרי קישורי האפיליאטס שנמצאים בעמודי הנחיתה. הכנתי בשבילכם סדרה של 3 סרטונים שמלמדים על שיטות למעקב אחר מתחרים, דרך הקישורים ודרך הפרסומות. אני מציע לכם לעבור על שלושתם וליישם. שיהיה לכם המון בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *