איך מתחילים בשיווק שותפים?

כל מי שנמצא בתחילתו של לימוד תחום שיווק שותפים מחפש מקורות מידע כדי להבין איך לשווק. יש הרבה מאד מקורות מידע חלקם חינמיים וחלקם בתשלום אבל חשוב להפנים שחלק מהפאזל תצטרכו לפתור לבד.

אז איך מתחילים? קודם כל צריך ללמוד את הבסיס של השיווק והמיינדסט הנכון. צריך להבין מה זה בעצם לקוח ומה עובר עליו עד שהוא מחליט לבצע את הפעולה שאתם רוצים לדוגמא להשאיר פרטים בטופס או לרכוש מוצר. הלקוח עובר תהליך ומהמודעה או השלב הראשון שבו התחיל המסע שלו איתכם ועד רגע הרכישה צריך לחמם אותו ולהניע אותו שלב אחר שלב לרכישה.

צריך לבחור נישה שבה אתם מעוניינים לשווק לדוגמא נישת התיירות או נישת עשיית כסף מהבית ולבחור מוצר. אחר כך צריך לבנות משפך שיווקי ממקורות התנועה, דרך עמודי הנחיתה ולעיתים דיוור ברשימת תפוצה ועד הפניה לעמוד המכירה.

אם כל מה שתיארתי עד אתה נשמע סינית או כללי מדי, אני חושב שכדאי לכם לשקול להצטרף לקורס לשיווק שותפים. בארץ יש מספר קורסים לשיווק שותפים, חלקם טובים יותר וחלקם פחות ויש כללים ותיאורטיים ויש פרקטים.

מלבד הקורסים הללו יש הרבה מאד מידע ביוטיוב וכדאי לעקוב אחר ערוצים של משווקי שותפים. בלימוד על ידי סרטוני יוטיוב יש בעיתיות מסויימת מכיוון שישנם הרבה מאד סרטונים כללים שחוזרים על עצמם ולמרות שניתן למצוא גם סרטונים פרקטיים, הרבה פעמים צריך לחבר מידע ממספר סרטונים על מנת להשלים את התמונה.

אחד היתרונות של הקורסים לעומת לימוד מסרטוני יוטיוב זה שבדרך כלל יש להם קבוצת תמיכה בפייסבוק של תלמידים וותיקים וחדשים וניתן לשאול שאלות ולהשלים כל מני פינות שחסרות לכם. יתרון נוסף של קורסים זה הסדר וחלוקה למודולים מוגדרים. הרבה יותר קל ללמוד כאשר יש מודולים שמספקים מידע שלב אחר שלב מאשר לצפות בהרבה מאד סרטונים שכל אחד מספק מידע מתחום אחר ולנסות לחסר את התמונה בלבד.

לסיכום, תחום שיווק השותפים הוא גדול מאד, אני אישית ממליץ להתחיל בקורס מסודר, אבל במידה והקורסים יקרים לכם מדי, אפשר להתחיל במידע שקיים ביוטיוב ובאינטרנט, להתחיל לצבור רווחים ואז להשלים מידע בקורס מסודר. שיהיה לכם המון בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *